oncedirectioneralwaysdirectioner

Detta är min ff hoppas att ni tycket att den är bra xoxo Nicoline :D<3

laugh out loud, because It´s useful. Del 4

Kategori: Allmänt

Mathildas Perspektiv
Han kom ihåg mig.
- Jo, det är jag ifrån stranden. Mitt namn är Mathilda föresten och detta är min kompis Kajsa sa jag och pekade på Kajsa som stod bredvid mig med en chokad blick, men jag bara ingnorerade den och kolla på den hära killen.
- Hej , tjejer jag heter Louis och detta är mina killkompisar Zayn,Niall,Harry och Liam. Sa Louis som han hete och pekade på dom andra killarna.
Dom sa ett litet hej alla förutom Niall tror jag han hete som hade fult opp med att kolla på Kajsa.
- Men killar vi var här först. Sa jag.
- Men vi kan ju bara köra match mot varandra, ifall ni vill? svarade Zayn.
- Okej då, 1:an välja lag. Roppade Harry och en sekund efter sa Niall 2:a välja.
- Jag tar Louis
- Jag tar Zayn
- Jag tar Liam
- Jag tar tjejerna då. Sa Niall
- Det är fuskigt då är vi ju en mer en dom? sa Zayn
- Okej då jag går över till dom andras lag så är vi en mer men Kajsa är sjukt grym så man kan ändå säga att hon spelar för 2 ellerhur? Sa hon och blinkade med ena ögat imot mig.
´Jag räkte tunga åt henne.
Matchen var igång.
Vi la allihopa i en cirkel på den stora grässmatan. Mitt lag sög vi förlorade med 5 - 1 men dom hade Kajsa och det var fan fubbigt. Ingen sa någonting tills Harry bröt tysnaden.
- Är det bara jag som är jätte sugen på glass? frågade han.
- Niall seriöst du kan inte äta hela tiden ! Utbrasst Louis.
- Vad då jag har inte sakt något det var Harry! Så får jag skulden tack skal du ha Louis. Sa han och försökte göra en ledsen gubbe som om att han var ledsen, fast han lyckades inte särkildt bra.
Vi alla reste oss och tog våra fotbollsskor i handen och började att gå till en kiosk.
Ingen kiosk hade öppet. Vad fan?? Just det det är ju söndag fan också.
Så vi bestämmde oss för att gå hem var för sig och bytta om och så skulle vi sammlas på Mc donalds om en halv timme. Jag och Kajsa gick upp till henne imed att jag inte orkade åka hem till mig.
Först tog jag en snabb dusch sen tog hon en mindre snabb dusch men ändå kort.
Jag fick låna ett blommigt linne och så hade jag en silvrig "topp" under och ett par jeanshorts.
Kajsa hade på sig samma fast hennes linne var rött-blommigt och mitt var blå-blommigt.
Vi hade precis beställt vars en mjukglass och nu satt vi vid ett stort bord i hörnet av resturangen.
Jag hade beställt en choklad-Vanilj medans dom andra hade beställt bara vanilj. Eller Niall beställde Jordgubb-Vanilj.
Det uppstod en liten pinsam tystnad.
Men innan att vi fick se oss om började vi alla att nästan dö av skratt, av en av Louis torra skämmt som ändå var så himla roligt.
- Men kan inte ni berätta lite om er själva? Frågade Zayn och kollade på oss.
- Jag heter Kajsa och jag är 20 år och bor i mitten av London. På min fritid spelar jag fotboll och hänger med kompisar. Jag har också ett jobb. Jag jobbar på en smoothie bar inne i London inte så långt ifrån var jag bor. Svarade Kajsa
- Jag heter Mathilde och jag är 19 år gammal och bor också här i London faktsikt bara 10 min ifrån Kajsa. Jag spelar också fotboll och vi går i laget "Chelsea " fast i tjejerna då. Jag har också ett jobb. Jag är livvakt nere på stranden och så jobbar jag på ett zoo på sommrana. Svarade jag. " Nu får ni berätta lite om er själv " fortsatte jag.
-  Vet ni inte vem vi är? Utbrast alla i mun på varandra.
- Nej, varför skulle vi göra det ? Frågade jag och jag och kajsa kollade konstigt på dom.
- Vi är dom 5 medlemarna i One Direction. Svarade dom.
- Vilka är det och vad är det? Frågade Kajsa
- Det är ett killband som sjunger. Lyssna på denna sa Louis och tog fram sin mobil och satte på en låt.

"You´re insecure
don´t know what for,
you´re  turning heads when you walk through the door.
Don´t need make up, to cover up.
Being the way that you are is enough."
Började Liam att sjunga sen sjöng Harry.
Everyone else in the room can see it, everone else but you "

Sen sjöng dom alla refrängen.
" Baby you light up my world like nobody else,
the way that you flip your head get´s me overwhelmed.¨
But when you smile at the ground it´s hard to tell you don´t know ow ow
You don´t know you beutiful "

_________________________________________________________________________________________________
sorry för jätte dåligt uppdatering men kommer nog bli bra igen :D ¨Kommentera?<3

Kommentarer

  • Winnie säger:

    Meeeeeeeeeeeerrrrrrrr!!!!!!<3

    2012-05-27 | 19:19:38
  • Winnie säger:

    Meeeeeeeeeeeerrrrrrrr!!!!!!<3

    2012-05-27 | 19:20:29

Kommentera inlägget här: