oncedirectioneralwaysdirectioner

Detta är min ff hoppas att ni tycket att den är bra xoxo Nicoline :D<3

laugh out loud, becouse It´s useful. Del 2

Kategori: Allmänt

- Vad är det som är problem?
- Det är bara det att jag vet att vi alltid brukar vara inne hos dig men jag vill så gärna till stranden PLEASE!! Bad jag och gjorde hundögon.
- Självklart, bara att vi är tillsammans. Svarade hon. Jag gav henne en stor kram. Sen tog jag mina nyklar och min mobil med ut och tog på mig mina blåa converse skor. Vi gick ner i källaren och hämtade min cykel. Sen var vi på väg till stranden.
Vi hittade en jätte bra plats och slog oss ner. Satte ut våra handdukar och tog av oss våra tröjor. Vi la nog der i 4 timmar innan att vi reste på oss. Jag kollade på klockan 15:29. Mathilda hade tydligen somnat så jag väkte henne. Vi la och snackade när jag såg att en boll var på väg imot oss.
- AKTA DIG! skrek jag. Fast det var försent hon fick bollen rätt i bakhuvudet. En kille kom springande.
- Oj ursäkta är du okej? Frågade han henne. Först kollade hon argt på han men ett par sekunder senare stod han och hon bara och stirrade på varandra rätt i ögonen.
Mathildas Perspektiv
Jag hade precis fått en boll i huvudet. Det dunkade lite men det gjorde inte så hemskt ont. Då kommer den hära helt UNDERBARA killen fram. Jag blenkte surt åt han. Han kollade på mig med en sorgsen blik. Vi bara stod där och kollade varandra jubt i ögonen. Hur kan man vara sur på en sån här underbar kille? Men nej det kan man ju inte. Han hade brunt hår och bar överkropp med blå och röda rutiga badshorts på sig. Jag tog tag i bollen och gav den till han som han tog imot och gick bort till hans kompisar. Jag bara satt där i flera minuter och stirrade på
dom eller egentligen han när han spelade volleyboll tills Kajsa sa åt mig.
- Ska vi gå hem istället? Frågade hon.
- Ja, låt oss gå hem. Svarde jag. Vi tog på oss lite kläder för att det hade blivit lite kyligt u. Vi satte oss på cyklarna och började att  cytkla iväg. Kajsa bor i några hus innan mig så vi sa hejdå till varandra och jag fortsatte att cykla. Jag satte ner cyklen i källaren och gick upp till min dörr. Satte nyklen i dörren och öppnade den och tog av mig min tjocketröja och mina converse. Jag satte mig i soffan och kollade på " How I Met Your Mother " en liten stund tills jag upptäckte att jag inte hade ätit på hela dagen och jag var faktiskt vrål hungrig. Så jag gick ut i köket och lagade pasta och när dom var färdiga hällde jag upp dom i en skål och slängde lite ketchup på dom och började att äta. När jag var klar stängde jag av tv:en och gick upp och skulle göra mig redo för att sova. Tog av mig sminket och tog på mig min pjamas. Innan att jag gick och la mig så satte jag på min data och kollade igenom facebook, twitter och la in ett snabbt inlägg på bloggen var jag skrev " mötte den hära sjukt söta killen idag hihihihi :$<3 " redan efter ett par minutter strömmade kommentarerna in " Va vem? ""Var mötte du han?" och saker som detta. Jag stängde av datan och la mig under täcket. Det sista jag hann att tänka på var denna söta killen.....
______________________________________________________________________________________________
Del 2 hihihi ;D<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: